onsdag 10. mars 2010

BURR/MARABOUBAND TIL STOPPEDE MØBLER FRA 40-50- TALLET

Nå har jeg rester av Burr eller Marabouband på lager. Denne er til påsying, ikke liming.Dette båndet ble mye brukt på møbler fra 40-50-tallet og er flotte til puter etc.
Det er ikke så flat som agraman, og med påsyingskanten kan den anvendes mer fleksibelt.
Her er et eksempel på hvordan det ble brukt på møbler.
Dette er i ferd med å gå ut av produksjon, og det som brukes på møbler i dag må møbeltapetsereren spesialbestille.
Ring meg gjerne for å høre hvilke farger jeg har igjen på lager.

Båndet koster Kr. 48,- pr. m.inkl. mva eks. frakt.

Du bestiller ved å kontakte meg vi mail, så sender jeg deg en forskuddsfaktura. Når beløpet er innbetalt på konto sender jeg varene.


Jeg har også rester av andre snorer og bånd til møbeltapetsering, putesøm eller andre fiffige bruksområder. Bare spør meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar