søndag 11. april 2010

Barnerom i sarte farger

Jeg vil så gjerne vise et lite knippe av bildene jeg tok for en tid tilbake da jeg skulle skrive en artikkel med tema barnerom og hadde kommet i kontakt med Mortil3.


Vi samarbeidet om  stylingen og det var en takknemlig oppgave, for hennes varer er av de skjønneste i denne verden.  Mange av artiklene er fremdeles i varespekteret.

Bare nyt synet.  Jeg selv er (nesten) lei meg for at jeg ikke har så små barn lenger, for både klær og barneutstyr er ultradelikate ting.

De første bildene er av gutterommet, bare scroll i vei om det er jenterommet som frister å se.

Barnesenga er anvendelig hele livet. Den kan trekkes ut til 150cm lengde, har grind til å sette på foran og jeg har sett den som daybed/sittebenk på et kjøkkken. Da har de forhøyet sitteflaten slik at den gikk i flukt med forkanten. Herlig med masse puter i.

Med denne søte giraffen sier jeg takk for meg i kveld.

Alle små, sove nå
nå er dagen over
mor og far de passer på
og ser til den som sover.


5 kommentarer:

  1. Barnesenga var da spesielt koselig.

    SvarSlett
  2. Det er den, og det fine med den er at den kan trekkes ut til 150 cm, har grind til å sette foran og jeg har også sett den som benk på et kjøkken. Rett og slett anvendbar hele livet. :-)

    SvarSlett
  3. Hei, kjempefint barnerom! Hvor har du kjøpt det stellebordet med kommode? Veldig fin!

    SvarSlett
  4. Hyggelig at dere liker rommet. Slike kommoder får du kjøpt i alle spesialforretninger for baby/barn. Om ikke kan du kontakte www.mortil3.no
    Lykke til.

    SvarSlett