mandag 5. april 2010

Gleder meg til terrasselivet starter opp igjen.

Jeg bare måtte legge ut disse bildene, jeg lengter etter å kunne dekke på ute, i sval skygge. Dette er et av fjorårets mange bord jeg dekket på terrassen. Alle bordene mine har jeg ikke tatt bilde av, men snart kommer heldigvis en ny sesong for borddekking ute i det fri.
Stram romantikk. 
Et innpakkingspapir klippet i kuvertstørrelser, en blondebesatt dekketallerken og mitt sorte service Teema av Kaj Franck fra Iittala blir en herlig mix av high teck og romantikk.

Eføyen er vakker å pynte med og kan brukes på mange måter, her velter den ut av potten og utover bordet med sine lange ranker.

Og nå skal grønnsakene kuttes opp, og gjestene kan nyte et glass vin mens grønnsakduftene blander seg med sommerens dufter.

Som her, en symfoni av farger, dufter og sommerstemning.
Det er ikke så langt unna mine venner. Gled dere.
Og Husk!  Å glede seg til noe er minst like deilig som å være midt idet.
God vår.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar